Helpdesk Windows

Als je met een probleem zit dat je wilt voorleggen tijdens de eerstvolgende helpdesk, kan je best jouw probleem beschrijven en mailen naar: helpdesk_windows@fonteintje-diepenbeek.be
Dat biedt de mogelijkheid aan de medewerkers om zich eventueel wat voor te bereiden door wat informatie, software of andere benodigdheden te verzamelen om iets te kunnen demonstreren.
De problemen, gesteld via dit e-mailadres, worden eerst behandeld in volgorde van aanvraag. Ter plaatse kunnen wel nog vragen gesteld worden die zullen behandeld worden als er nog tijd over is. indien ze wegens tijdsgebrek niet meer aan de beurt komen, worden ze opgenomen in de lijst van de openstaande problemen die tijdens de eerstvolgende helpdesk behandeld worden.
Let wel! Het is NIET de bedoeling om herstellingen of installaties uit te voeren of om onderdelen of toestellen in te bouwen in bestaande computersystemen. Wij kunnen tijdens een helpdesk ook geen virussen verwijderen of vergeten paswoorden 'kraken' van geblokkeerde toestellen. Hiervoor blijft jouw eigen computerleverancier de best geplaatste persoon.

Bron: UiTinVlaanderen.be

Praktische informatie

Wanneer

Prijs

€ 2,50
Basistarief: 2,50 €

Organisatie

dienst vrije tijd Diepenbeek

Filter op categorie