Vragen over uw factuur van de thuiszorgdienst

Facturen

Heb je vragen over jouw factuur?
Ben je van mening dat de factuur niet correct is?

Voor verdere inlichtingen kan je telefonisch contact opnemen.

Domiciliëring

Voor de betaling van je facturen kan je steeds een domiciliëringsaanvraag indienen.

Tijdens het eerste huisbezoek ontvang je een brief met de mogelijkheid om tot domiciliëring over te gaan. Dit document dient ingevuld terug bezorgd te worden aan één van onze medewerkers zodat de domiciliëringsopdracht in orde gebracht kan worden.

Heb je al facturen ontvangen en wil je nu toch overgaan tot domiciliëring, dan kan je via bijgevoegde contactgegevens contact opnemen met de thuiszorgdienst.

Afbetalingsplan/schulden

Indien je problemen hebt om de betalingen tijdig uit te voeren, kan in onderling overleg een afbetalingsplan opgesteld worden. De afbetaling van de openstaande schulden gebeurt in dit geval binnen een geplande termijn.