De gemeentelijke diensten en het sociaal huis werken enkel op afspraak. Dit heeft tal van voordelen:
- Je hoeft niet te wachten.
- Onze medewerkers zijn voorbereid op je komst en hebben vooral een aantal voorbereidingen of opzoekingswerk gedaan.
- Je loopt geen risico dat je voor niets komt omdat de betrokken medewerker er niet is of omdat je niet alle nodige documenten bij je hebt.
- Je kiest zelf het moment dat jou het beste past.
Een afspraak boek je makkelijk online.
Afspraak burgerzaken
Een Kids-ID nodig? Je voorlopig rijbewijs komen halen? Een reispas nodig? Een huwelijksaangifte doen? Via onze nieuwe afsprakenmodule kan je je afspraak makkelijk zelf online inboeken. Klik hiervoor op één van onderstaande knoppen en kies het tijdstip dat jou het beste past.
Na het maken van je afspraak, ontvang je een bevestigingsmail waarin je afspraak nog eens wordt samengevat. Controleer zeker je spamfolder of je map met ongewenste e-mail.
Liever telefonisch een afspraak maken? Dat kan via het nummer 011 49 18 00.
Omwille van de grote drukte aan het loket van de dienst burgerzaken, zeker op dinsdag- en woensdagnamiddag, vragen we je om je afspraak zo vlug mogelijk te boeken zodat je zeker op tijd geholpen kan worden.
Attest of uittreksel nodig?
Hiervoor hoef je vaak niet langs te komen. Heel wat attesten kan je online aanvragen en downloaden via ons smartloket.
Naar het smartloket
Afspraak sociaal Huis
Wil je een afspraak maken met een medewerker van het sociaal huis? Dat kan door te bellen naar 011 29 35 70 of stuur ons een mailtje.
Afspraak dienst ruimte
Wil je een afspraak bij de dienst ruimte, mobiliteit, lokale economie, milieu of huisvesting? Bel dan naar 011 49 18 60 of mail naar info@diepenbeek.be.
Een melding doen?
Afspraak woon- en energieloket
Boek je afspraak in via de online afsprakenmodule.
Afspraak woon- en energieloket
Vragen?
Weet je niet precies bij welke dienst je moet zijn of heb je een algemene vraag? Bel naar het onthaal via het nummer 011 49 18 00.